B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

26 april 2016

VLCM 13: Content in Train World

Gisteren vond de 13de activiteit van de Vlaamse Community Managers plaats (VLCM). Deze activiteit was op verschillende aspecten een primeur. Het was de eerste activiteit overdag, de overige vonden plaats na de klassieke werkuren en het was bovendien de eerste betalende activiteit. Beide nieuwigheden zorgden zeker niet voor een beperktere opkomst, integendeel. Met 100 aangemelde personen was het een full house in Train World te Schaarbeek.

Naar goede gewoonte heb ik een Storify aangemaakt met de leukste en markanste berichten op Twitter en Instagram. Het is een uitgebreide collectie geworden.



Tijdens het event is er nog beloofd dat de presentaties online zouden komen. Voorlopig is dit nog niet het geval. Van zodra de presentaties er zijn, zal ik dit bericht aanvullen.

Misschien nog twee suggesties naar de organisatoren. Het zou handig zijn de deelnemers ter plaatse een afdruk van het programma te bezorgen, zodat we kunnen nagaan of het programma vertraging oploopt (er waren overigens al voldoende verwijzingen naar treinen, spoorwegen, rails, ...). Een lijst van deelnemers zou ook handig zijn. Nu konden we via de berichten op sociale media detecteren wie er allemaal aanwezig was ...

Er is al sprake van een volgende activiteit ergens in juni. Ik ben alvast benieuwd.

Related Posts with Thumbnails