B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

17 februari 2015

Social media jobs

Vorige maand vroeg ik mij af hoeveel zoekresultaten er waren voor de zoekopdracht "social media" op enkele belangrijke jobsites. Als deze zoekopdrachten regelmatig herhaald worden, kunnen er eventueel trends vastgesteld worden.

Dit is het plaatje met de resultaten die ik zojuist bekwam voor zoekopdrachten naar "social media" op de sites van VDAB, Monster, Jobat, Stepstone en Vacature.
Deze resultaten wijken niet zo veel af van de resultaten die ik in januari bekwam, zoals u hieronder kan zien.

Het is af te wachten er of er binnenkort nog een stevige opstoot komt van "social media" jobs.

Related Posts with Thumbnails