B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

26 april 2014

Facebook Checkins

LikeAlyzer is een gratis tool van Meltwater Buzz, een social media marketing/monitoring tool.

Met LikeAlyzer kan je bijvoorbeeld een beeld krijgen van de locaties in een land waar het vaakst ingecheckt is, althans met Facebook. Het onderstaande plaatje geeft de top 10 voor België.
 Op de eerste plaats staat Tomorrowland met reeds 420.249 checkins. Op de tweede plaats komt Ikea met 118.766 checkins (overigens niet de officiële page), gevolgd door Maasmechelen Village met 33.874 checkins. Op geen van die drie locaties ben ik al ingecheckt (op twee van de drie ben ik al wel geweest). Af en toe gebruik ik Foursquare, maar inchecken met Facebook doe ik al lang niet meer. Over het aantal personen per land die via Facebook inchecken kan je via LikeAlyzer geen info bekomen ...

Related Posts with Thumbnails