B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

13 mei 2012

Belfius Pinterest

Voor zover mij bekend is Belfius, het bedrijf waar ik voor werk, de eerste Belgische bank die actief is op Pinterest. We hebben een Pinterest board gemaakt met alle kunstwerken die weerhouden werden voor de editie 2012 van Belfius Art.

Kunstenaars uit het deeltijds kunstonderwijs konden hun kans wagen door via hun lokale kunstacademie hun werk en dossier indienen voor Belfius Art 2012. De werken van de 56 kunstenaars die geselecteerd werden, kunnen tot 13 juli 2012 bezichtigd worden in de inkom van de Belfius gebouw (Pachecolaan 44, 1000 Brussel). Dit jaar hebben we ook social media ingeschakeld voor Belfius Art 2012. De kunstwerken kunnen nu ook bekeken worden in een Pinterest board : pinterest.com/belfius/belfius-art-2012



Op Facebook hebben we op de Belfius Facebook page verschillende berichten geplaatst over Belfius Art 2012. Op dit ogenblik kan je via de Belfius Facebook page je stem uitbrengen voor je favoriete kunstwerk : www.facebook.com/belfius/app_346804025386139



En op Twitter hebben we op de Belfius Twitter account verschillende berichten geplaatst waarin verwezen werd naar info op de website, naar de Facebook wedstrijd en naar Pinterest.



Kennen jullie nog andere voorbeelden van Belgische bedrijven die actief zijn op Pinterest ?

2 Bedenking(en) :
Blogger Kimdaenen had op 15 mei, 2012 14:59, de volgende bedenking ...

Brussels Airlines zit op Pinterest.

 
Anonymous Laurens Van den Wijngaert had op 16 mei, 2012 20:19, de volgende bedenking ...

Voorlopig nog heel bescheiden, maar tenzij ik me vergis, zet AVEVE ook z'n eerste stapjes op Pinterest, dacht ik..

 

Heeft u ook een bedenking ?

<< Home

Related Posts with Thumbnails