B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

06 januari 2011

Event Calendar

Gisteren heb ik mij ingeschreven voor de Barcamp bij de VRT op zaterdag 22 januari. De datum had ik al een hele tijd terug genoteerd, maar ik had de aankondiging van het openstellen van de aanmeldingspagina gemist. Gelukkig was er nog plaats.

Ramon Suarez toonde mij daarstraks dat hij een agenda beheert van Tech Events in België op de site van Betagroup. Deze kalender is eigenlijk een Google Calendar, die je makkelijk in je eigen Google agenda kan integreren.


In de Betagroup event calendar zal je de Barcamp bij de VRT nog niet terugvinden. Ramon voegt enkel events toe als hij de event info per email toegestuurd krijgt. In de Betagroup event calendar zal je de "fun" events evenmin terugvinden, zoals de Twunches of de BGGD's. Heeft er al iemand een dergelijke aanvulling op de "serieuze" event calendar ?

By the way, de Twunch op Bozar op 18 januari lijkt mij ook interessant te zijn, voor een keer niet in een fastfood locatie.

1 Bedenking(en) :
Anonymous Ramon Suarez (BetaGroup Coworking Brussels) had op 07 januari, 2011 09:37, de volgende bedenking ...

Thank you Bruno. For those that want to add their events, just make it in your own calendar and send Jean or me an invite, so that we can just copy it to the Tech Events in Belgium calendar.

Coming up soon and not to miss! Startup Weekend Brussels

 

Heeft u ook een bedenking ?

<< Home

Related Posts with Thumbnails