B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

25 november 2010

Nogmaals Plan B

Het bericht dat ik maandagmorgen over het twitteren naar aanleiding van de Plan B uitzending publiceerde heeft redelijk wat reacties uitgelokt. Door één enkele tweet van @vincentvq heeft mijn Twitter account op twee dagen zo'n 140 extra followers gekregen (die overigens allemaal hartelijk welkom zijn).




Op maandag kreeg ik een telefoontje van een journalist van De Morgen, wat aanleiding gaf tot vermelding in een artikel in De Morgen op dinsdag. Via een gunstige wind werd mij meegedeeld dat mijn bericht zelfs op het VRT intranet vermeld werd - wat ook duidelijk werd door de verwijzende sites in de blogstatistieken.

En hoe zijn de #planB tweets verder geëvolueerd ? Op de onderstaande grafiek is de piek op 21 november duidelijk merkbaar. De dag nadien is er ook nog een klein opstootje (onder meer naar aanleiding van de analyse van de planB tweets). Nadien is het aantal #planB tweets teruggevallen tot hetzelfde niveau als voor de Panorama uitzending. Maar deze tweets hebben niets meer het Belgische plan B te maken.

Related Posts with Thumbnails