B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

09 april 2009

Social Media Sessions

Zojuist zat er een mailtje in mijn mailbox.

Confirmation Social Media Sessions
Dear Bruno Peeters

We have received your registration for the first Social Media workshop.
We would hereby like to confirm your registration and are looking forward to welcoming you at the SAP Lounge next week.

Practical information

Date: April 14, 2009
Start: 5.30 pm
Location: SAP Lounge
Dewezplein 5 (GPS: Rondeweg)
1800 Vilvoorde
How to get there?

Kind regards

The Social Media Sessions Team
Blijkbaar zal ik daar niet alleen zijn, volgens dit Twitter bericht zouden al meer dan 50 personen aangemeld zijn.

Als u er ook nog wil bij zijn, kan ik u enkel aanraden u aan te melden op de site. De Social Media Sessions zijn overigens een initiatief van One Agency.






.

Related Posts with Thumbnails