B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

14 maart 2009

Standaard Trotter

Vorige maandag om 8u30 was bij een krantenwinkel bij mij in de buurt de voorraad Trotter reisgidsen "De mooiste citytrips in Europa", de gratis bijlage bij De Standaard van maandag, reeds uitgeput. De dame in de krantenwinkel wist niet goed wat ze er mee moest doen. En ik moest nog naar Brussel. Bijgevolg vertrok ik met krant (met bon) maar zonder Trotter gids. Op de bon stond vermeld dat deze tot 14 maart kon ingewisseld worden. Zaterdagmorgen, 14 maart, liep ik nogmaals langs bij mijn krantenboer. Deze keer stond de eigenaar wel in de winkel. Hij keek enigzins betreurd. Hij had vrijdag aan De Standaard reeds moeten laten weten hoeveel exemplaren van de reisgids hij wenste te bestellen. Deze zouden op 8 april geleverd worden. Uiteindelijk noteerde hij toch mijn naam, hij zou maandag alsnog een poging wagen om toch nog enkele extra reisgids te bestellen. Hopelijk kan ik vanaf 8 april toch nog een exemplaar oppikken.

En als u mij nu wilt excuseren. Ik ben immers fan van het weekend en moet nu nog mijn weekendkrant nog lezen.

PS Op de site van de Standaard levert een zoekopdracht naar Trotter Europa geen enkel zoekresultaat op, alsof die actie van vorige maandag nooit heeft bestaan ...

1 Bedenking(en) :
Anonymous Anoniem had op 16 maart, 2009 13:11, de volgende bedenking ...

De actie heeft alleen bestaan in grafische aankondigingen in de krant; tekst in afbeelding dus. Geen artikel. En aangezien De Standaard nog geen OCR-zoek heeft, is deze informatie dus niet terug te vinden...

 

Heeft u ook een bedenking ?

<< Home

Related Posts with Thumbnails