B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

21 mei 2008

Wereldrecord Stitchen

Microsoft organiseert nu zaterdag te Amsterdam een wereldrecordpoging stitchen. Stitchen is het aan elkaar kleven van foto's.

Stitchen vind ik best leuk, het is dan ook al een paar keer aan bod gekomen in vroegere berichten op dit blog, bijvoorbeeld hier, hier en hier of uiteindelijk hier.

Gezien ik zaterdag al andere afspraken in mijn agenda heb staan, kan ik niet op het event aanwezig zijn. 's Avonds vindt immers de Leuvense Blogmeet plaats (eigenljk wordt het een blogbarbecue). Misschien kunnen een reuzefoto maken van de omgeving aldaar, de campus Heverlee van de KULeuven. Tegen een foto van 8 km kunnen we echter niet op.

Meer info over het Microsoft Photo Event Amsterdam kan je vinden op de MicroMiel blog en op de Live Space voor het event.

1 Bedenking(en) :
Anonymous Anoniem had op 22 mei, 2008 18:20, de volgende bedenking ...

Dus het is eigenlijk een "blogbecue"?

 

Heeft u ook een bedenking ?

<< Home

Related Posts with Thumbnails