B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

03 april 2008

103bees

Ongeveer een jaar terug heb ik een teller van 103bees op dit blog geplaatst. 103bees is een tool in het domein van "search term analytics". 103bees onderscheidt zich van andere tellers door het feit dat het zich specifiek richt op zoektermen waarmee je blog/website bereikt wordt. Bovendien biedt 103bees ook zicht op de long tail van keywords.

Ik heb daarstraks vastgesteld dat de toegang tot de resultaten voor mijn blog ondertussen geblokkeerd is. Door een one time fee van $19 zou ik opnieuw toegang krijgen.


Voorlopig ben ik niet van plan te betalen. Er zijn immers nog voldoende gratis alternatieven, bijvoorbeeld Google Analytics. Hittail is ook een alternatief dat zich specifiek richt op zoektermen. De interface is wel minder mooi dan die van 103bees. Je kan echter niet alles hebben

Wie kent er nog andere alternatieven ? Wie is er van plan te betalen voor het verder gebruik van 103bees ?

Technorati : - -

1 Bedenking(en) :
Anonymous Anoniem had op 03 april, 2008 23:40, de volgende bedenking ...

ik hab het ook gezien deze week

google analytics dan maar, al vond ik het overzicht van 103bees beter

 

Heeft u ook een bedenking ?

<< Home

Related Posts with Thumbnails