B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

25 februari 2008

Bwards 2008

Stefan Kolgen heeft mij dit weekend een persaankondiging gestuurd voor de uitreiking voor de bwards 2007+1 komende zaterdag. Ik wens een dergelijk initiatief natuurlijk alle succes toe. Vandaar dat ik u de tekst van de aankondiging hieronder overgenomen heb.

bwards 2007+1
Bloggers organiseren opnieuw uitreiking van de blogwards

Op 1 maart organiseren Jeroen De Cock en C.H.I.P.S. vzw opnieuw de uitreiking van de bwards in Love Lucy* te Antwerpen.
Gedurende de eerste zes weken van 2008 werd het publiek opgeroepen om via www.bwards.be hun favoriete weblogs kenbaar te maken. Meer dan 2.500 personen reageerden op deze oproep, wat bewijst dat het weblogfenomeen nog steeds bijzonder populair is.

De bwards zijn organisch gegroeid vanuit de hechte Vlaamse blogcommunity en worden ondersteund door enchanté, Garage TV, trendwolves, proximity BBDO, en Microsoft MSN en vele anderen.

Praktisch
Wanneer: Zaterdag 1 maart 2008, van 14u tot 17u
Waar: Love Lucy* - Solvynsstraat 72 - Penthouse 8ste verdieping - 2018 Antwerpen - www.lovelucy.be
Prijs: gratis ! Free drinks & snacks available !
Inschrijven via: www.bwards.be

Ik heb de indruk dat de nieuwe editie van de bwards veel minder losmaakt in de blogosfeer in vergelijking met de eerste editie. Een heleboel bloggers keken telkens uit naar de tussenstanden. De tussenstanden werden bovendien ook op dit blog aandachtig bekommentarieerd (zoals bijvoorbeeld dit bericht).

De uitreiking vindt plaats op een zaterdagmiddag, niet onmiddellijk een tijdstip waarop bloggers zich in het verleden hebben ontmoet. Hopelijk duikt er opnieuw een hele schare bloggers op.

Related Posts with Thumbnails