B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

25 februari 2008

Blogdrink

Zoals u ook elders kan nalezen was er vorige vrijdagavond een ontmoeting van bloggers in het Stuk te Leuven. Initiatiefnemers deze keer waren Yab en Lime. Toen ik om 21u toekwam zaten een heleboel bloggers reeds netjes aan drie lange tafels. Bloggers zijn immers een gedisciplineerd volkje.

Op de blogdrink waren meerdere twitter-gebruikers aanwezig (@emich, @bnox, @crusty, @netsensei, @oogsnoep, @pieter_jelle, @topanga, @ewoud, @DonFrodo, @bvlg om er maar enkele te noemen). Vermits er geen wifi was en vermoedelijk ook geen inspiratie was er geen twitter verkeer op enkele berichten na. Yab kan dit natuurlijk uitleggen dat Twitter dan toch aan het uitbloeien is.

Blogevents worden vaak gekenmerkt door het bovenhalen van (kanjers van) fototoestellen met ditto fitsen. Het flitsen viel nog best mee. Jeronimo heeft mij reeds op enkele foto's op Facebook getagged. Elders kan u natuurlijk ook foto's van de blogdrink bewonderen.

Een dergelijke avond geeft natuurlijk aanleiding tot leuke babbels met enkele bekenden en sommige minder bekenden. Een grappige opmerking was dat iemand mij toevertrouwde dat mijn blog af en toe ter sprake kwam in de conversaties met haar baas. Een andere opmerking die ik opving was dat het kleven van naamstickers heren het excuus gaf dames op een iets lagere locatie te bestuderen, dit onder het motto "ik keek even naar uw naamsticker".

Wat was de oogst van mijn aanwezigheid : geen geekdinner goodie bag (want die was voor Yab), geen witloof (3 kilogram is wel wat veel), wel een Stew T-shirt en natuurlijk het eendje. Als attentie voor Yab hierbij nog een foto van enkele mooie eendjes.

2 Bedenking(en) :
Blogger yab had op 26 februari, 2008 08:05, de volgende bedenking ...

Hoi Bruno, er is wel wifi in het STUKcafé, hoor. Maar ik vermoed dat de meeste mensen het te druk zullen gehad hebben met babbelen om dat te merken. ;-) Bedankt voor de eendjes!

 
Blogger Bruno Peeters had op 26 februari, 2008 21:32, de volgende bedenking ...

Hallo Yab,

Mijn mobieltje detecteerde geen wifi, vandaar mijn misschien overhaaste conclusie. Een blogevent kan overigens best leuk zijn zonder getwitter ...

 

Heeft u ook een bedenking ?

<< Home

Related Posts with Thumbnails