B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

05 januari 2008

Nieuwjaarsbrief


Het voorbije jaar heb ik meermaals het toetsenbord tot mij genomen en berichten voor dit weblog geschreven
Hopelijk zijn verschillende van deze berichten u bijgebleven
Het komende jaar mag u opnieuw een verse lading verwachten
Ik wil u immers nogmaals laten kennismaken met mijn gedachten
Over blogs, blogging, bloggers, bloggersbijeenkomsten, netwerken en nog veel meer.

Ik wens u alvast een fantastisch, creatief, interessant en vooral gelukkig 2008.

1 Bedenking(en) :
Anonymous nieuwjaarsboodschap had op 09 december, 2009 20:29, de volgende bedenking ...

de mensen wakker schudden, maar tegelijkertijd ook de handvaten geven om trots te zijn op het feit dat ze nu op dit moment op Aarde leven en daardoor iets kunnen doen.

 

Heeft u ook een bedenking ?

<< Home

Related Posts with Thumbnails