B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

09 augustus 2007

David Boschmans

Vandaag heb ik verschillende blogberichten gelezen over het plotse overlijden van David Boschmans, developer evangelist bij Microsoft. Ik had voor de eerste keer contact met David in februari 2005 toen ik hem contacteerde met de vraag of hij bereid was een presentatie te geven over een technisch onderwerp. Hij stond toen op het punt Compuware te verlaten en voor Microsoft te gaan werken. Van deze blog was toen helemaal geen sprake. Op zijn blog ging ik af en toe wel een kijkje nemen. Nadien heb ik David nog enkele keren ontmoet. Terugkijkend op deze ontmoetingen heb ik enkel maar positieve herinneringen.

Mijn oprechte deelneming aan zijn familie en al zijn dierbaren.

Related Posts with Thumbnails