B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

09 augustus 2007

Blogverkiezingen

Wat lees ik daar in een reactie van meneertje confituur (aka Jeroen) op een verslag van een etentje van enkele bloggers met Clickx-medewerkers :

Aan alle bloggers, vrouwen, mannen, vrouwelijke bloggers, mannelijke bloggers, ... U bent uitgenodigd op de volgende Via Via Borrel. En alsof dat nog niet genoeg is, zullen er dit jaar zelfs 2 gigantische blogverkiezingen zijn die rocken (ook voor iedereen): ééntje van Clickx én een bwards. Met dit jaar hopelijk nog meer vrouwelijke blogcorifeeën die present zijn (niet dat ik de mannelijke bloggers wil uitsluiten natuurlijk ;-))!
Waar zijn de stemformulieren ? Waar en wanneer vinden de uitreikingen plaats ?

Technorati : - -

4 Bedenking(en) :
Anonymous Anoniem had op 10 augustus, 2007 08:58, de volgende bedenking ...

Exacte timing hebben we nog niet, maar de onze wordt meestal zo ergens tegen het einde van het jaar georganiseerd. Dit jaar trouwens niet in de Carré (ik hoor de zucht van opluchting tot hier), maar op een nog nader te bepalen locatie, allicht in A'pen of Gent. Suggesties zijn welkom.

 
Blogger yab had op 10 augustus, 2007 09:55, de volgende bedenking ...

Ik vind dat die verkiezing in Leuven moet georganiseerd worden!

Toch wel grappig hoe zo'n verkiezing er altijd in slaagt verhitte discussies in de blogosfeer op te starten. Gedaan met de vakantierust. ;-)

 
Anonymous Anoniem had op 10 augustus, 2007 10:33, de volgende bedenking ...

U wilde een handleiding om bloggers te ontmoeten? Ik schreef er net één. Tot uw dienst, O Heer B.V.L.G.!

Met vriendelijke sproeten,
GDB le mal aimé,

http://gdb.skynetblogs.be

 
Anonymous Anoniem had op 10 augustus, 2007 13:11, de volgende bedenking ...

>>Waar zijn de stemformulieren ? Waar en wanneer vinden de uitreikingen plaats ?


En vooral wat is de toegevoegde waarde? Want Clickx moet immers enkel Gent blogt in de lijst van genomineerden zetten en 3/4 van de klachten uit de blogosfeer zijn al verdwenen :-)
Dat was immers mijn indruk bij de vorige verkiezingen.

 

Heeft u ook een bedenking ?

<< Home

Related Posts with Thumbnails