B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

30 juli 2007

Groei van Linkedin

Bij het doornemen van enkele feeds na mijn vakantieperiode kwam ik enkele berichten tegen over de groei van Linkedin.

Op de Hitwise blog waren er vorige maand twee berichten over de groei van internetverkeer naar Linkedin, zowel bekeken voor verkeer uit de Verenigde Staten als voor verkeer uit het Verenigd Koninkrijk.





Ik vond de analyse van de herkomst van het verkeer interessant. Globaal gesproken komt verkeer naar Linkedin voor 11% vanuit email. Proportioneel bekeken krijgt Linkedin meer bezoekers binnen vanuit Gmail dan van andere webmail-platformen (Yahoo Mail, Hotmail, mail.live.com). Blijkbaar zou Gmail meer gebruikt worden door early adopters en internet savvy professionals.

Zelf heb ik meerdere Gmails accounts, één enkele Yahoo Mail en geen enkele Hotmail of mail.live.com account. Ben ik dan toch een early adopter en/of internet savvy professional ?

Technorati :

1 Bedenking(en) :
Anonymous Anoniem had op 01 augustus, 2007 22:06, de volgende bedenking ...

"Zelf heb ik meerdere Gmails accounts, één enkele Yahoo Mail en geen enkele Hotmail of mail.live.com account. Ben ik dan toch een early adopter en/of internet savvy professional ?" - Ja hoor, net als ik ;-)

 

Heeft u ook een bedenking ?

<< Home

Related Posts with Thumbnails