B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

27 juli 2006

Blog Template

Regelmatige lezers van dit blog zullen misschien gemerkt hebben dat ik de laatste dagen enkele beperkte aanpassingen aan de template aangebracht heb. Hiervoor heb ik mij onder meer gebaseerd op info van Blogger.com zelf (Blogger Hacks). Ik heb dan ook van de gelegenheid gebruik gemaakt om een aantal spam-reacties te verwijderen.

Groot onderhoud van dit blog zit er nog niet in. De ervaringen van Peter Forret tijdens de migratie van Blogger.com naar Wordpress schrikken mij af. Bij de asfaltkonijnen is het daarentegen wel vlotter verlopen.

Alle tips voor de migratie van Blogger.com naar een meer volwassen platform zijn steeds welkom.

PS Sinds kort ondersteunt Skynetblogs nu ook categories en tags, iets wat nog steeds niet het geval is voor Blogger.com. Misschien moet ik maar uitwijken naar bvlg.skynetblogs.be ...

Technorati : - - -

6 Bedenking(en) :
Anonymous Anoniem had op 28 juli, 2006 10:26, de volgende bedenking ...

Als je wil overstappen naar WP, mag je me gerust een mailtje sturen. De Asfaltkonijnen heb ik ook geholpen, dus...

 
Anonymous Anoniem had op 28 juli, 2006 15:45, de volgende bedenking ...

... of gewoon toch maar snel bvlg.wordpress.com claimen!

 
Blogger Bruno Peeters had op 28 juli, 2006 17:44, de volgende bedenking ...

@michael

bedankt voor het aanbod, als het zover is zal ik je zeker contacteren

@pieterr

ik kan ook nog voor een eigen domeinnaam kiezen : bvlg.be, bvlg.eu, bvlg.net en bvlg.biz zijn bijvoorbeeld op dit ogenblik nog vrij. hopelijk zijn er geen domeinkapers die deze commentaar ook lezen ...

 
Anonymous Anoniem had op 29 juli, 2006 12:07, de volgende bedenking ...

Je hebt geluk, de Beroepsvereniging Leuvense Geologen gaat binnen afzienbare tijd op in Science@Leuven, dus daar zal je al geen domeinnaamconcurrentie van ondervinden :-)

 
Blogger Bruno Peeters had op 01 augustus, 2006 18:05, de volgende bedenking ...

@goya

De Geologen (http://www.kuleuven.ac.be/geologie/BVLG/) hebben nog steeds een hogere pagerank en verschijnen in zoekopdrachten bij Google nog steeds bovenaan. Ik vermoed dat dit nog een tijdje zo zal blijven, wat mij overigens helemaal niet stoort. Hopelijk vinden zij mijn blog geen "stoorzender".

 
Blogger Lapin McAdam had op 15 augustus, 2006 01:07, de volgende bedenking ...

Ik ging net zeggen, als ik één tip moet geven: contacteer Michael :)
Wij zijn hem nog steeds eeuwige dank verschuldigd.

Enne, Skynet zou ik precies toch niet aanraden, vooral die extreem storende reclame (waar je dan zelf nog niet eens voor vergoed wordt), schrikt veel bezoekers af en komt niet echt professioneel over.

 

Heeft u ook een bedenking ?

<< Home

Related Posts with Thumbnails