B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

13 februari 2006

Snoeien

Deze avond organiseert de Landelijke Gilde van Korbeek-Dijle een cursus snoeien en bovendien nog gratis ook. Hopelijk kan ik daar iets meer vernemen over het snoeien van mijn fruitboompjes.

Technorati : - -

1 Bedenking(en) :
Blogger Bruno Peeters had op 14 februari, 2006 23:33, de volgende bedenking ...

De avond verliep eigenlijk vrij grappig. De lesgever had een heleboel takken en planten bij. Naar mate de avond vorderde moesten de meeste takken er aan geloven, wat een hoop afval op de grond opleverde. Over het snoeien van fruitbomen ging hij eigenlijk vrij snel over. Maar ik heb toch een beetje bijgeleerd over het snoeien van appelbomen. De top zeker niet wegsnoeien - wat ik vroeger toch wel deed.

 

Heeft u ook een bedenking ?

<< Home

Related Posts with Thumbnails